sobota, 3 stycznia 2015

Szyszki z krówek i ryżu preparowanego.




Pamiętacie te pyszne kulki, które serwowały nam nasze mamy i ciocie?
Jeśli nie... to jesteście zbyt młodzi;)
Ja doskonale pamiętam ten niepowtarzalny smak....
Dla mnie nie miał zupełnie nic wspólnego ze smakiem krówki popularnej w żółto-białym papierku..
Kiedy zrobiłam je na Sylwestra, moje dzieci oszalały ze szczęścia.
Zresztą nie tylko dzieci ;)

Uwierzcie mi,że warto spróbować. Chociaż raz ;)

Zaczynamy?

SKŁADNIKI:

1 opakowanie ryżu preparowanego (90g)
40 dkg dowolnych krówek
2 łyzki masła
1 łyżeczka kakao


WYKONANIE:

1 na patelni/ lub w rondelku topimy krówki i masło.
2. Gdy cukierki się roztopią dodajemy do masy łyżeczkę kakao.
3. Masę ściągamy z ognia i gdy chwilkę przestygnie formujemy kuleczki.









Smacznego!
Pani M.

6 komentarzy:

  1. Oj wpraszam się na takie słodkie i pyszne szyszeczki, to smakołyki mojego dzieciństwa :-) miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku! Jak smakowicie wyglądają! Całkiem o nich zapomniałam, a to przecież smak mojego dzieciństwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam takie będąc dzieckiem...ale mi narobiłaś na nie smaku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie poroty do smaków mojego dzieciństwa ;)

      Usuń
  4. Oj pamiętam, nawet sama robiłam będąc dzieckiem takie szyszki.... moje dzieciaki też je uwielbiają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smak dzieciństwa mmmm musze córci zrobić kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdą konstruktywną uwagę, pochwałe oraz krytykę z góry dziękuję.